lite over 2 ar sen

I lordags var jag ute och "festade" for forsta gangen sedan 28juni 2008.
Vi var pa en stor strand fest i en liten by som heter Famara. Gatorna dar ar fortfarande av sand, mysigt :)
Martin stannade hemma med Amanda fast hon hade hunnit somna innan jag gav mig ivag vid 23 tiden.
bilder kommer ;)

Vi har markt att amanda varit lite gnallig sa igar efter hennes bad tog vi tempen pa henne och det visade att hon hade 39graders feber vi akte till akuten och hon fick penicillin nu vid 15 ska vi till doktorn! Hon har aven fatt roda prickar pa armarna/axlarna men det kan vara for varmen hon hade tydligen halsen svullen ocksa! sa vi far se vad farbror doktor sager !
Stackars lilla flickan gillar inte alls nar hon mar daligt, hon brukar annars vara sa glad!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du var ute o festade lite :)



Åhh.. hoppas lilla sötnosen mår bättre nu!!



Jag hade det för övrigt kanon i Barcelona, förlåt att svaret dröjt :)



Puss

2010-09-03 @ 17:58:00
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0