19 augusti 2010

7 manader har gatt sedan jag fick upp varan vackra dotter pa mitt brost, en helt obeskrivlig kansla!
Tiden har gatt alldeles for fort varan lilla skapelse som vi langtade sa mycket efter i 9 manader har gatt och blivit en stor bebis pa 9120g istallet for varan 3690g lilla bebis.
Haromdagen rensade jag bland alla hennes klader och kan knappt tro att hon haft de sma strl 50 klader :)

Hon ar for det mesta en glad tjej men nu kan hon ocksa visa oss med hennes starka toner vad det ar hon vill.
Hon har lart sig att sitta en langre stund och leka med hennes leksaker,rulla runt och ala sig bakat.
Jag alskar min familj & lever till fullo i nuet!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0