Det narmar sig..

Idag har vi lilla familjen nastan varit ute heela eftermiddagendagen! forst var det lakarbesok vid 14 tiden som visade sig att dom inte bokat in oss, konstigt! Passade pa att boka tid hos frissan for klippning & slinga som ligger brevid bvc.
Efter det akte vi hem och at lite mat och la oss i sangen och myste lite med amanda innan det var dags for att aka till bvc igen (fick tid 17.30) stackars Amanda fick en spruta i varje ben hon tog det lite battre an vid 2 manaders sprutorna, denna gang grat hon bara vid den sista!
Men jag tycker sa synd om henne nar hon grater sadar hysterisk da gor det ont i mamma hjartat!
Efter det akte vi till kyrkan for att hamta nat viktigt papper som man maste ha, och nu ar vi antligen hemma!

Forra veckan var jag och emelie pa stan och jag bestamde mig for att ta hal i oronen pa lillan och det var inge vidare tyckte hon! vad dum mamma kan vara ibland! Men hon blev sa fin sa, Kan slanga upp bild "senare"

Nu ar allt klart till dopet vi betalade idag sa det kanns lite skont att ha en mindre sak att tanka pa!
Nu ser jag fram emot dopet saklart och sverige resan :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh så kul! :D Kommer bli jättebra ska du se!



Puss!!

2010-05-21 @ 22:07:04
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0