Mycket att gora!

Tiden som ar kvar av denna manad har jag fullt med saker att gora undra hur det ska ga, sen maste jag fixa dekorationen till lokalen/restaurangen  ocksa.

Igar va jag och syrran ivag pa jakt efter en klanning till mig igen och jag kom hem med en bla klanning som jag tyckte var valdigt fin!

Jag kopte aven ett par high heels men jag vart typ 2cm langre an martin i skorna sa dom blir det att lamna tillbaka. Nu maste jag dock leta efter ett par nya skor att ha pa mig!

Amanda vaxer sa det knakar hon har borjat upptacka sina hander och tycker att det ar kul att ta tag/rora saker

Haromdagen var jag hemma hos Esther hon jobbade med mig forut och har en sot liten flicka (Marietta) som bara ar ynka 11 dagar aldre an Amanda :)
Dom var sa sota tillsammans nar dom lag dar och kollade pa varandra! Amanda ser ut som en liten sal brevid Marietta men det ar ju for att Marietta ar sa smal och ater jatte daligt hon har nat problem i magen stackarna!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0