antligen

I tisdags borjade jag jobba, ska jobba hela denna veckan med en tjej som heter Lorena och hon ska lara mig allt.
Nasta vecka borjar jag jobba sjalv och jag kommer jobba 16.30 till 22.30 varje dag och ar ledig pa sondagar. Egentligen ar det en vecka morgon skift och en vecka kvalls skift men Lorena studerar pa kvallen och "sager" att hon kan darfor inte jobba pa kvallen MEN jag ska prata med henne (och cheferna) och se om hon kan hitta pa nan losning for att jag vill ju kunna vara med Amanda och Martin pa kvallarna ocksa! Dessutom blir det nog jobbigt i langden att alltid jobba sa.
Jag ska iaf jobba morgon skift (10.30-16.30) varje tisdag eftersom det ar svenska lektioner pa tisdagarna :)

Amanda har varit lite sjuk de senaste dagarna, forkyld etc. men hon ar nastan helt frisk nu vilket ar skont! Hon ligger just nu och sover, Martin ar ivag med grabbarna och ser pa fotbollsmatchen R.madrid och Barça !


vi far se nar nasta inlagg kommer upp!
hej sa lange


Kommentarer
Postat av: karin

är det ett fiskspa du ska jobba på? :) som ligger i en djurpark? Har jag fattat det rätt då??



Åh, låter inte kul att bara ha kvällsskift :/ tycker absolut att de får ändra på det!



<3

2011-04-28 @ 20:32:38
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0