83% avklarat

Jahopp idag gick jag upp kl.8 for att gora mig iordning och som jag anade sa vaknade lillan nar jag stog i duschen och hon borjade grata eftersom hon inte sag mig i sangen brevid henne, lilla stumpan <3
Vi cyklade ner till stan i "stormen" och fixade lite arenden och sen cyklade vi hem igen det ar varsta traningspasset for mig. Stora magen ivagen nar man trampar och uppforsbacke pa hemvagen och sa har man ju lillans extra vikt ibak!
Maste se sa roligt ut att se mig cyklandes haha!

Idagar vi inne i v.33+2 (graviditetsvecka 34) och vi har 46 dagar kvar till bf ! Jag känner som ilningar nerat lite da och da men annars ar det nog ganska lugnt med sammandragningar osv. Ryggen/backenet har jag ofta ont i ocksa! Men kan absolut inte klaga pa denna graviditet for den har varit toppen bra om man jämfor med Amandas som jag mest madde illa hela tiden.
Maste inhandla lite saker till bebis ocksa, kanns som om att man inte har natt alls. Egentligen har jag ju klader och sa men maste till Ikea nan dag for o kopa lite smatt :) och sakert inhandla natt mer kladesplagg! haha de ar ju sa smatt&sott
 
Idag ar det lillebror Rickards 18 arsdag!!!  jatte stort grattis pa denna speciella dag vi alskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0