Flicknamn ?

Nar vi vantade Amanda sa var namnen solklara for mig. Det var antingen Amanda eller Melissa och tillslut vart det Amanda eftersom Martin tyckte om det namnet mera. MEN nu da ? hade mina favorit namn och var ganska saker pa dom (iaf jag, inte Martin) men nu tycker jag inget utav dom ar speciellt "fina" eller vad man ska saga.

Och jag ar jatte konstig nar det kommer till namn. Det maste fungera har och i Spanien, det maste passa ihop med Amanda, det far inte vara for kort och ingen i varan omgivning far heta sa! aaah allltsa ni hor ju, hur svart ska det vara att hitta ett fint/passande flickanamn?
HELP ME ! inget namn kanns ratt...
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker Julia är fint :)

Svar: Ja det ar fint men har en i släkten som heter sa! hehe
Pessi

2013-04-30 @ 18:47:14
Postat av: jess

Melina Isabella Cassandra är fina tycker jag :)

2013-04-30 @ 19:49:13
Postat av: Anonym

Jennifer !!

2013-04-30 @ 22:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0