Alla <3 dag


Dagen till ara fick jag hora bebis hjartslag :) helt underbart dom lag runt 150slag7m och jag hade okat 1,7kg i vikt sen 1 manad tillbaka.
Sedan inskrivning har jag gatt upp ca. 3kg och med Amanda vid denhar tiden hade jag gatt upp narmare 6kg. roligt att kunna jamfora med en annan graviditet aven fast dom ar helt olika.
Idag borjade amanda och jag dagen med en promenad vid stranden och sen stannade vi i parken och hon lekte en stund sen var det dags att ta bilen hemmat igen :) Nu har vi precis atit mat och funderar pa att aka till ikea en svang innan mannen i huset kommer hem :)
Igar kom antligen korkortet med posten :) hade ju en lapp innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0