lakar besok

Imorse var lillan och jag hos min doktor for o se hur resultaten blev efter det senaste blodprovet. Allt var som det skulle och socker provet var perfekt! sa det var skont. Imorgon har vi tid hos bm och ska fa hora det lilla hjartat igen en sista gang innan vi ger oss av till Sverige. Det fattas endast 4 dagar sa ar vi dar igen :) langtar! men samtidigt sa kanns det lite trist/jobbigt att lamna kvar Martin har, men han màste ju jobba...
Men jag tanker positivt det ar ju endast 3 manader det kunde ju liksom vart 1 ar eller nat sa for min del kommer det nog ga fort, jag har ju lillan med mig! Men sen for martins del sa kommer det nog kannas tomt att huset ar tyst och ingen lite busunge hoppandes och sjungande hela dagarna och ingen att trangas med i sangen etc. men dethar klarar vi galant det finns ju varre saker!

I lordags hade vi grillfest har hemma med vanner och vi hade det underbart, liten avskedsfest for oss! for nasta gang vi ses har vi en till liten flicka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0