Torsdag

Jahopp idag var jag och kopte en ny cam for den inbyggda i datan verkar inte vilja fungera!! Akte med lillan och Ulrika detvar lite laskigt iom. att det var forsta gangen som jag korde bil nar dat ar sno. Ibland kande man att det gled till lite vilketvar lite laskigt san mes som jag ar haha!
Igar var lillan och jag hemma hos lina och det var sa harligt att traffas igen och vi bada med stora magar hehe det skiljer ju endast 10 dagar mellan vara bf datum :)
Imorgon ska vi till stan med Farmor, Emelie och Dianela ska vi se om jag hittar nat att shoppa och jag hoppas Amanda ar pa sitt basta humor och inte brakar/skriker. Hon ar inne i sin 3ars trots nu vilket jag bara inte orkar med ibland, det blir for mycket. Annars kan hon vara hur snall som helst men hon vet vad hon vill den bestamda damen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0