Halsont!

Helgen var toppen! Emelie och dom kom hem i fredags och det var sa kul att fa traffa dom igen o fa se lillan springa omkring :)
Lordagen spenderades lite i tvattstugan och ef/kvallen hemma hos pappa som bjod pa grillning, sa gott!
Igar var vi hemma nastan hela dagen pga. vadret, usch for regn! Men vid 16 tiden akte vi och hamtade emelie och dianela for en liten shoppingtur :) Ulrika kom aven och gjorde oss sallskap ett tag. Nar vi gick dar i alla affarer kande jag lite spanningar i magen da och da. Jag har inte kannt av natt alls forutom nagra enstaka gangen.

Jag hoppas denna forlossning startar likadant som Amandas sa man inte behover bli sa "radd/nervos". Barnmorskan sa till mig forra veckan att hon tror inte att bebis kommer vanta dar inne tills bf 16/6 och jag tror detsamma hon vill nog titta ut forsta veckan i Juni. Pappa tror pa imorgon men det vill vi inte haha.

Igar kande jag mig lite krasslig i halsen men det var inte sa farligt forutom lite retlig hosta. Men imorse sa var halsen svullen och gjorde ont man kan ju saga att det inte alls kom passande om hon bestammer sig for att titta ut nu sa kan det bli jobbigt med halsen sahar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0