13:e December

Idag ar det en viktig dag, idag ar det namligen Martins fodelsedag !
han fyller hela 24 ar, plus att det ar Lucia idag ocksa ! men det firar
man inte har i Spanien, fast syrran som jobbar pa IKEA ska vara lucia
dar, hon ville att jag skulle komma och kolla men det kan jag nog inte
eftersom jag ska vara med Martin och gratta honom efter jobbet.


Annars har jag inte sa mycket att tillagga, just nu sa regnar det
har pa Lanzarote men det brukar det gora vid vintertiden ganska
trist vader, igar va jag inne pa Zara och kollade efter klanning till jul
och en klanning till nyar hittade ingen som fall mig i smaken men
daremot hittade jag ett snyggt litet paraply, perfekt till dethar vadret !
image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0