hon.

fan jag hatar henne sen hon börja jobba här har allt förändrats och jag blir gaaaaalen !
bossen snacka nyss med mig om att montse ska vara bossens assistent och jag Aquilas.
Men inte fan börja jag jobba här för att vara assistent, aquila har problem med att ge jobb till montse
för hon typ svarar emot osv. och jag kan inte säga nàt till henne för dà blir hon galen o gàr ut o röker
o typ gör det sà att det blir mitt fel men men jag ska strunta i henne TOTALT.
ohh jag blir sà jävla irriterad, spanska idiot jävel :@ hon är 28 àr och jag 17 men hon beter sig som en 3 àring
hon blir sur för att jag räknar kassan osv pà mornarna för hon vill göra det dà blir hon sur o gàr iväg. alltsà hallà ? 28 àr och är sàdär kan ni tänka er ? aeee fy fan säger jag bara...

Det finns folk till allt.

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0