korkort?

forra veckan tog jag mig modet till att ga till korskolan.
eftersom alla mina kollegor har pa jobbet betalar en del till korkortet sa kan jag ju lika bra borja nu innan allt folk kommer till sommaren, jag hatar sitta i ett klassrum med massa folk.
har i spanien maste man klara teorin innan man far kora bil,  jag har 6 manader pa mig att fa korkortet :)
far se hur det gar !! ska ju till sverige i juni ocksa, jag tror att det kommer ta evigheter men jag tycker det ar ganska latt egentligen. bil behover jag inte oroa mig for eftersom min latsaspappa ger mig hans bil och han koper en ny till sig. perfekt!
tror det är en Mitsubishi Carisma
image31

Kommentarer
Postat av: trolle

längtar tills du kommer :) och jag har det ganska bra, förutom att det är kallt, brrrr. du då bästa vännen?

2008-04-14 @ 07:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0