resa resa resa

Jahopp da var resan bokad, fick lon idag sa jag bokade resan direkt, 367.66euro for att vara exakt gick resan pa
men det ska nog bli kul aker ju till sverige for forsta gangen under sommaren pa typ 5 ar.
har ju alltid varit i Spanien annars. jag kommer den 4:e Juni och aker hem den 19:e Juni, det anda daliga ar att jag aker helt ensam, martin vill inte folja med denna gang for att han inte forstar nat och inte kan prata svenska men jag far val skylla mig sjalv jag lar honom inte :P

i september ska jag borja lara ut svenska till halv svenska barn som bor har pa lanzarote och da tankte jag att martin kan lika bra vara med pa dom klasserna det ska bli 2 grupper och dom minsta barnen ar typ 6ar martin kan vara i den gruppen hihi ska bli roligt .

en strand nara flygplatsen har pa lanzarote

image28

back to work now!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så mkt :) den är lite halvorange guldig sådär men men!

2008-04-06 @ 13:56:33
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0