varmeeeeeeee

imorse nar jag & martin akte till jobbet var det as varmt saker 20 grader, da va klockan 7.30 och nu ar det sakert 35 grader alltsa det ar helt vindstilla och varmen ar plagsam  hehe Lanzarote alltsa ! det finns lite okensand fran afrika i luften ocksa, Igar var det 30 grader sa jag antar att det ar ett tacken pa att sommaren borjar narma sig !! det kommer sakert vara lika varmt hela helgen nu det ar ju kanon da kan jag aka hem till mamma o bada i deras pool :)  och battra pa brannan! i helgen var jag i vattenland med mina sma syskon och jag brande verkligen sonder mig usch jag hatar att branna mig men alltid nar jag gar till vattenland branner jag mig aven om jag andvander hog solsyddsfaktor.
image32


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0