work work work..

tillbaka pa jobbet efter 1 vecka semester med Stephanie som var har vi hade det toppen, synd bara att vi inte hann med att se mera saker, haller pa att kolla resa hem till Sverige har hittat en i Maj far se om jag koper den.

Alla hjartans dag var bra jag och steffie va o shoppade lite osv. sen akte vi till Ikea sa steffie kunde saga bye bye till syster min efter det akte vi hem och i koket stog det en blombukett en liten docka som skulle forestalla mig hehe och en ask och i asken lag det ett fint guld halsband med ett hjarta och sjalvklart en chocklad ask :)

Tapeserade koket i helgen det blev sa himla fint, vart riktigt nojd nu ska vi stada hela huset och snart flyttar vi forhoppningsvis in det ska blir sa skont, for da kan jag moblera efter min smak :)

maste fortsatta jobba nu
ps. jag blir 18 om 8 dagar ;)



BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0