brollop Daniel & Yessica

lordag borjade med att jag gick och fixade naglarna kl 9.00 sen efter detgick jag till xenias blomsteraffar och hamtade min blomma till haret va dar i typ 1,5 h for martin va o tvattade bilarna till brollopet, efter det akte vi hem o slappade lite at osv, sen vid 18.30 gick jag till frissan for har uppsattningen det var fint jag gick darifran vid 19.30 jag hade 45 min pa mig att sminka mig, kla pa mig och sen bar det av till kyrkan gud vad stressigt och sen hade Yessica glomt buketten hemma hos oss i kylen (den va i kylen sa att den inte skulle bli forstod) sa martin var tvungen att aka och hamta den fort som attans hehe, all ordnade sig och dom gifte sig alla var sa fina !!

efter kyrkan akte vi till hotell Costa calero vi minglade lite forst sa att brudparet kunde aka o ta foton sen nar dom kom sa vart det lite foton vid poolen osv. efter det gick vi in o satte oss vid bordena och var efter sa kom maten efter vi atit klart sa spelade ett band och baren oppnade jag gick o bestallde ett glas vin sa kommer kamerakillarna och sager att jag ska folja med dom till scenen men jag vagrade for jag visste att det va nat lurt pa gang sa kommer 3 av martins & yessicas kusiner och drar mig till scenen och jag fragar musikerna vad det var dom ville gud vad jag darrade sa nervos som jag var men dom visste inget sen kommer kamera killarna och fotar & filmar sen kommer yessica gaende mot mig o stracker fram blom buketten till mig jag vart helt CHOCKAD jag stog dar o darrade och tararna foll ner av lycka !!


den fina buketten som min van Xenia har gjort


Jag och martin


Lucia svärmor & Yessica svägerska


Kommentarer
Postat av: LINA

gud va fin du var :) vilken klänning mama mia! muy guapa guapa!! thihih mi amor :)

2008-07-07 @ 16:18:27
Postat av: liiina

dålig uppdatering älsklingen!

2008-07-23 @ 09:15:38
URL: http://linaelse.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad fina ni är tsm :)

2008-12-11 @ 17:45:53
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0