Helgen

I fredags jobbade jag fran 10-17 sen var jag hemma hos emelie hela dagen efter jobbet, martin var och malade i nya huset, efter han malat klart sa kom han till emelie och vi drack lite sen vid typ 01.00 sa akte vi hemmat.
Lordagen var vi hos min svarforaldrar och at lite mat sen akte jag och emelie till ikea kopte lite tallrikar osv. efter det hem till emelie och hennes kille och drack efter ett tag vart jag ganska trott sa vi akte hem ratt sa tidigt. Igar va vi pa stranden hela dagen vi kopte med oss Paella, Tortilla vatten lask kakor och myste pa stranden hela dagen jag satt mestadels under parasollet men jaglyckades branna ryggen lite nar jag badade, aven fast det var lite molnigt men men har har ni foton!! V i hade stranden för oss själva :D



Kommentarer
Postat av: LIINA

OCH JAG SAKNAR DIG MED PESSI!!!!!!!!!! VILL ATT DU SKA KOMMA TILL SVERIGE OCH BO HOS DIN MORMOR SÅ VI KAN TRÄFFAS VARJE DAG.

2008-08-04 @ 15:51:17
Postat av: Hanna

GAAAAAH! Gumman :D Heej ! visste inte att du hade blogg. Tack för kommentaren. Du är bäst!

2008-10-27 @ 21:36:45
URL: http://nipso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0