mandag igen!

Jahopp da var helgen over, jag och martin har inte gjort nat alls denna helg (forutom att stada och gora iordning huset)
lillbror rickard sov hos oss fredag till lordag sen sov lillesyrran vanessa  och rickard lordag till sondag.
Dom akte hem vid 14 tiden och da kom abraham och at lite mat med oss :)
Lordag sa hade vi pask "fest" med svenska skolan barnen sjong sanger som dom lart sig under lektions tid och delade sen ut pask korten som dom ritat sa fiint!! alla var utkladda till paskkarringar/gubbar, kan lagga upp foton nar jag fatt dom, jag glomde kameran hemma pa laddning :/
Det ar det enda roliga som hant hos mig under helgen forutom att jag busat med Rocky & Molly haha.
Denna vecka jobbar man bara man-tis-ons for att det ar Semana Santa (pask lov typ) ska bli skont med lang helg.


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

>Svar: Tack så jätte mkt! =)

2009-04-13 @ 18:38:10
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Karin

ohhh vad söt!

2009-05-07 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0