helgen ar over

idag ar det mandag och helgen har gatt himla fort! i fredags var vi pa sjukhuset och gjorde ultraljud allt var bra men h*n lag dar ihop dragen som en liten boll och ville inte rora sig alls, vilket betyder att vi inte kunde se konet, vi ska tillbaka denna vecka for att gora ett nytt forsok far se hur det gar!

under helgen har vi aven plockat massvis med vindruvor for att gora vin, jag tror det blev runt 100liter denna gang fanns det inte sa mycket vindruvor! Eftersom jag bara satt dar och tog det lugnt sa brande jag mig ganska mycket av solen :( just nu flagar jag i ansiktet vilket inte ar fint..

jag ar i vecka 20+3 nu och mar relativt battre an forut men vissa lukter star jag inte ut med, kan bli att jag far springa till toan hehe !
kanns som det ha gatt valdigt fort jag ar ju halvvags av graviditeten, jag har borjat kanna sma sparkar/knuffar fran h*n som gommer sig dar inne, och sa fort Martin lagger handen pa magen sa lugnar h*n ner sig.

Har kollat pa det har med vagnar och det ar sa himla svart! jag har hittat en vagn som jag gillar men det finns manga andra fina ocksa!

jag har fastnat for Chicco trio for me, tror jag den heter men kommer sakert angra mig 100ggr innan jag koper en vagn!

 

 


Kommentarer
Postat av: Ellen

Ja det gör ju verkligen det. Nu antar jag att det syns på magen tydligt att du är gravid:)



Våran är beräknad till den 9 Oktober... en månad kvar!!

2009-09-01 @ 19:01:13
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag är inte det minsta rädd faktiskt.. än så länge, jag antar att jag inte ska säga för mycket innan jag är där. Hur känner du då? Tänkt så långt? :)

2009-09-03 @ 15:47:15
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket. GRATTIS! :D Januari låter perfekt, är också förr i Januari ;)

2009-09-03 @ 23:42:07
URL: http://nipso.blogg.se/
Postat av: Ellen

Din är nog runt och go den också skulle jag tro! :)

2009-09-17 @ 14:09:15
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0