Langhelg :)

Vi har haft en skon langhelg och imorgon ar det dags att jobba (for vissa) igen.
Igar akte xenia jag och emelie o kopte lite krims krams till granen for att dekorera den, det ar forsta aret jag har gran sa det va valdigt mysigt att vara med vanner och fixa granen! Det va Emelie,Abrahan, Xenia, Yeray och jag & martin (far inte glomma rocky & molly o sen bebis i magen hehe) 
Vi alla hade det mysigt med lite kaffe och bullar, vi spelade aven lite bingo som emelie och abrahan tog med sig, det var kul ;)

Idag vaknade vi strax innan 11 vilket betyder att vi sov valdigt lange! vi fixade lite har hemma sen bar det av hem till svarmor och svarfar for mat :) nar vi kom hem fick hundarna sig ett bad, nu ar dom vita ch fina igen !!

Har ingen kamera hemma nu eftersom mamma lanade med sig den till sverige men jag far den nasta vecka, da kommer det bilder pa granen och kanske pa magen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Ohh vad tiden går fort.. snart kommer prinsessan!

Mysigt med julgran :) Vi har knappt fått upp adventsljusstakarna! ..känns inge kul när man ändå ska packa ner allt och flytta snart ;P

Däremot kompenserar jag detta genom att äta lussekatter varje dag, mums!



Hoppas du mår bra hjärtat mitt :)



Saknar <3

2009-12-09 @ 22:24:35
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0