mandag

vaknade vid 10 utav att martin kom in i rummet for att hamta nat och sedan gick han tillbaka till jobbet, bestamde mig for att ga upp at frukost osv. sen efter jag last nagra bloggar blev jag sa himla hangig och trott sa jag gick o la mig en stund vaknade sedan upp efter en timmas sovande, sa skont!
Har fortfarande lite ont i magen men jag hoppas det gar over snart vill inte ma sahar hela dagen..

Julen var kanon hela familjen samlade hemma hos mamma och vi at god mat som alltid och skalade vid 12 slaget och efter det vart det julklappsoppning!

Om nagra dagar ska vi hamta vagnen, egentligen vill jag ha den nu nu nu, men den ar inte dar annu!
Egentligen maste jag fixa bb vaskan men jag har ingen ork vet att jag ar sent ute men jag vet vad jag ska ha med mig sa jag slanger i allt i en vaska och sa ar det klart ;) Ska fa en stor vit byra av mamma till lillans klader hoppas martin kan hamta den idag sa jag fa iordning pa hennes pytte klader hehe.

Har inget vettigt att skriva ingen bebis har kommit annu iaf. vi vantar med spanning!!

BYE


Kommentarer
Postat av: Karin

Nu måste du uppdatera varje dag honey! Annars tror jag lillflickan har kommit till världen :)



Vet du vad mamma och pappa vill; sponsra med pengar så att jag kan hälsa på er! Skulle vara roligt. Är arbetslös hela januari, har bara flytten att sysselsätta mig med. I början av februari börjar jag jobba i Linköping.



Men kan tänka mig att du kommer vara trött och ha fullt upp nu första tiden så vi kanske ska skjuta upp det till vår eller höst. Längtar tills vi ses!



Hoppas allt är bra <3

2009-12-30 @ 12:25:46
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0