seg uppdatering

jag vet att jag ar valdigt dalig pa att uppdatera men eftersom det inte hander sa mycket just for tillfallet sa kanns det inte sa kul att skriva eftersom jg bara mumlar haha.
Fortfarande ingen liten tos som har tittat ut men har varkar till och fran varje kvall och de ar inte sa skont jag antar att hon kommer i mitten av januari som beraknat!

Nu har jag iaf fixat bb vaskan, martin brukar fraga om jag ar redo for fodseln och varje gang sager jag nej hehe vaskan ar redo men inte jag! Och min sota lilla mamma ringer varje dag innan hon gar till jobbet och fragar hur jag mar eftersom hon ska vara med pa forlossningen hon ar nog lika nervos som jag det blir ju forsta barnbarnet :)


Kommentarer
Postat av: Ellen ♥ | hejjellen.blogg.se

haft en bra dag?:)

kram! ♥

2009-12-30 @ 23:15:35
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0