sjukhus

Igar hade jag tid for ultraljud martin kom o hamtade mig sa akte vi upp tillsammans i hopp om att fa se bebisen.
Fick vanta ungefar 15min sen kom vi in i rummet och som vanligt ville inte hon inte visa sig hon lag och kollade mot min rygg, vi fick aven bekraftat att det ar en liten flicka vi ska fa.
Hon var lagom stor och vager nu 2,6kg och jag ar i vecka 36.
Barnmorskan sa att dom skulle ringa mig om 3 veckor for en sista koll, men vi far se om det hinns eftersom hon fixerat sig med huvudet nerat nu och kan ploppa ut nar hon vill jag har en liten kansla av att hon kommer i slutet av december men det aterstar att se hon kan ju lika bra ga over tiden bf ar ju som sagt 15 januari.

Imorgon ar det martins fodelsedag han borjar bli gammal nu hehe 26 ar!! (aven fast han ser ut som knappt 20)
jag har fixat sa att nagra vanner kommer hit och sa ska vi grilla och ha det mysigt har hemma
Idag har det varit riktigt skit vader rent ut sagt, regnat till och fran hela dagen sedan kl 5.00 imorse, vilket gor att man typ inte kan hitta pa nat forutom att stada saklart. Jag har iaf tvattat alla bebis klader som jag fatt/kopt det va inte alls lite..

har ar tva bilder fran 3D ultraljudet vi gjorde forra manaden, munnen ser lite konstig ut men det va for att hon inte ville vara stilla och for att hon holl for ansiktet med ena handen ibland (blyg som sin far)


Pa mandag kommer familjen hemifran sverige och dom har med sig alla saker till lillan som jag bestallt fran H&M jag langtar saaa mycket.


Kommentarer
Postat av: Karin

Vet du vad hjärtat? :P Jag och marcus var på Mcdonalds vid Maxi i lördags tsm med Camilla från mitt jobb och hennes sambo. Och så gick Camilla iväg för att hälsa på några och så kom hon tillbaka till oss för att berätta hur historien var; att de bott nära henne förut och sen flyttade de till spanien osv osv. Och nu är hon här med Rickard och Vanessa, sina barn. HAAAAH! Det är ju min bästa kompis mamma och syskon!!! :D .. Fatta vad liten världen är.. :P Tänkte gå fram till din mamma för att hälsa men vågade inte ;)



2009-12-16 @ 20:50:32
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0