rubrik

har vart dalig uppdatering for min del, har inte haft nagot att skriva om/vet inte ens vad jag ska skriva.

sondag igen, helgen har rusat forbi.
igar akte jag syrran och Xenia till shopping centret och kollade lite, kopte bara ett par langa vantar och vita strumpbyxor till karnevalen imorgon ska kla ut mig till typ detta:
     

Vi ska ga ut med emelie,abraham,xenia och yeray sen traffar vi resten dar, ska ta kort sa ni far se hur karnevalen ar har ;)
jag tror nog det kommer bli kul som alltid, har inte festat pa jag vet inte hur lange sen i somras tror jag!
men men imorrn jobbar jag till 17.00 och karnevalstaget borjar vid 16.00 sa jag missar nog det men jag ska forsoka skynda mig pa jag menar det ar ju det som ar kul o se pa. Detta ar ar det PIRAT tema pa karnevalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0