sommar!!

det ar varkligen sommar nu, haha som om det inte ar det aret om har..
nae men hela juni manad har det varit toppen vader jatte varmt och soligt hela dagarna, och vi har vart pa playan nastan varje dag, brant mig har jag ocksa gjort, ont gor det!
pa torsdag kommer emelie antligen far jag se henne efter 4 manader som hon vart i sverige!! tiden gar sa fort, hon sa att hon och farmor hade kopt lite presenter till en viss person ;) hihi ska bli kul o se!
 
jag har inge vettigt att skriva!!

hej da.

ps.
jag ar nog lite besviken...


Kommentarer
Postat av: liina

tack snuttan!! vad är du besviken på? saknar dig..

2009-06-30 @ 20:42:52
URL: http://linaelse.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ár du besviken pa`syrran:s

2009-07-10 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0