födelsedagar..

den 25 februari fyllde martins mormor 81 ar sa da va vi med hela hans stoooora slakt och firade henne och at gott!


Och jag fyllde ju 19 den 27:e februari och det firades hemma hos mig med lite tàrta och sen dagen efter vart det grillfest i nya huset och det blev lyckat !! Jag fick mer presenter an vad jag hade forvantat..
Massage aparat till fötterna, ett linne, en pyjamas, DKNY parfym, chocklad ask, ABBA cd skiva, en rosa vaska, en svart vaska, ett par ballerina skor, en korg med 4 skedar fylld med chocklad, rip curl planbok, ett jatte fint kort skrivet av xenia, en tarta, orhangen, halsband, harband och sen en fin forvarings karton!




  
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0