12 November

Imorse gick martin upp kl 5.30 han skulle med baten till grann on Fuerteventura for att jobba dar idag! jag sov vidare till 9 ungefar! Jag kanner mig helt konstig kanns som om jag haller pa att bli sjuk :(  har ont i ena orat, ar lite forkyld och har ont i halsen! ska till doktorn pa mandag men dom kan ju inte ge mig nagon medicin iaf eftersom jag ar gravid eller ?!

Idag fyller vanessa 11ar sjukt vad tiden gar fort, nyss va hon ju 5 ar och sprang omkring naken hemma hehe nu ar hon ju stora damen! (nastan)

Haromdagen gjorde vi ultraljudet och vet nu vad som doljer sig inne i magen! vad tror ni ?
Pojke eller flicka?

Kommentarer
Postat av: Karin F

Jag gissar på en liten flicka! :P

2009-11-13 @ 12:46:37
Postat av: Karin F

men jessi..! menar du att jag ska behöva vänta tills januari innan jag får veta om jag har rätt :P?



tell me, tell me!



<3

2009-11-16 @ 23:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0