17 november

Hej hopp!
Imorse vid 8.30 akte jag till vardcentralen for att vara med pa lite bebis snack eller vad man ska kalla det :) vi pratade om forlossingen och vad det finns for olika smartstillande.

Efter det akte jag med martins moster till ikea och at lite frukost sen hem till mig eftersom min svarmor och svagerska vantade dar for att ta sig en kopp kaffe. Nar dom gick vid 12.00 borjade jag rensa i ena badrummet dar martin har alla hans verktyg osv. sen stadade jag overvaningen (koket,varat rum och matplatsen)jag vet att jag kommer fa lida for det ikvall nar jag ska ga och lagga mig men jag kunde inte lata bli.

OCH for dom som ar nyfikna over vad for kon det ar pa bebisen kan jag saga att vi ska fa en liten FLICKA !!

Kommentarer
Postat av: Karin F

Ha, I knew it ;) Grattis älskling!!!



Känns det bättre nu inför förlossningen? (efter snacket menar jag)



<3

2009-11-17 @ 20:40:11
Postat av: jessica

tack sotnos! jag som sa garn ville ha en liten flicka :D Njaa det som vi snackade om visste jag redan i stort satt! jag antar att jag lugnar ner mig lite..

2009-11-18 @ 11:33:46
URL: http://pessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0