2 November

idag har jag inte gjort sa varst mycket vaknade vid 10 tiden och at frukost och kollade lite pa tv. Vid 13 gick jag till banken och fixade lite med pengar som skulle tas ut och sattas in osv. Efter det vart det besok hos doktorn for att hamta intyg eftersom jag ar sjukskriven och sen hem for att borja med maten, det blev ris med korvstroganoff och det uppskattades av martin :)

Eftermiddagen/kvallen har varit sisadar, har varit ganska kanslig och det kom nagra tarar men efter mys & gos sa blev det battre! jag ar sa glad att jag har en san underbar sambo som martin :) vi langtar sa himla mycket efter varan lilla skatt som snart kommer ! jag ar inne i v.30 nu (29+3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0