sondag

idag har jag och martin varit hemma hela dagen, vi stadade lite pa morgonen och fixade lite smatt. Efter det har vi kollat pa olika filmer minst 4st, vi har haft en typisk slapp sondag.
Hundarna fick sig en varsin dusch ocksa sa nu ar dom vita och fluffiga :)

Imorgon kommer Yessica hit och lamnar Tinixara kl.7.30 for hon borjar jobba tidigare an vanligt sa jag ska ga med flickan till skolan som borjar 8.30 vilket betyder att jag kommer fa ga upp tidigt, men det ordnar sig nog efter en kall dusch ;)

Idag har lilla prinsessan rort pa sig extremt mycket antar att det borjar bli ont om plats! Ar nu inne i vecka 32+2 och forlossningen narmar sig med stormsteg!
Nu ska jag fixa lite kvallsmat och sen blir det nog att inta sangen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0