traffa emelie

Senare idag ska jag till jobbet en svang och lamna sjukintyg och prata med dom om att jag antagligen maste borja jobba nasta vecka for att "sjukvarden" inte tycker att jag ar tillrackligt "dalig/sjuk" for att vara hemma(illamaende och jobbiga ryggbesvar) dom vill att jag ska sitt framfor en data 8h.
Och just nu har jag blivit sa rund att mina klader inte riktigt sitter som dom ska, magen tittar ut for mycket och om jag ska borja jobba vill jag ju inte ga till jobbet i mjukis byxor,det ser ju lite dumt ut. Sa jag och emelie bestamde oss for att aka en svang till Deiland shopping center for att inahandla nagra toppar och skona/fina byxor till mig det blir val antaglien leggings av nat slag, jag har inte shoppat nat till mig pa over 6 manader sa jag tycker jag ar vard det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0