1 Oktober 2009

Kan inte riktigt saga att hosten har kommit eftersom det fortfarande ar 30 grader varmt varje dag!
Jag och martin har borjat promenera 1 timma varje kvall vid en strand i Costa Teguise, vi brukar ga vid sju tiden nar solen borjar ga ner eftersom det ar alldelles for varmt annars, en dag gick vi vid fem tiden och jag holl pa att svettas ihjal hehe! Men det ar skont med lite promenad :)

Har kommer en bild pa strandpromenaden som vi gar :)


Forra helgen akte jag vattenscootern som vi kopte, det va riktigt kul ! aven fast jag var ganska radd nar vi kom lite lang ut (far panik nar jag inte kan se botten haha)

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto m.m.

Så lite så :)! jaa de förstår ja :)!

2009-10-01 @ 16:53:00
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja tack, det samma får jag säga när det närmar sig på allvar! Vilken SUPER promenad, måste vara underbart att gå på standen varje dag...... kram

2009-10-06 @ 11:38:54
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0