en tripp till ikea

Igar kvall var ja och martin hemma och inte gjorde nat alls, da tankte jag att vi lika bra kunde aka en svang till ikea och kolla lite. Som alla vet sa kommer man ju inte tomhant ifran ikea vilket vi sjalvklart inte gjorde heller!
kopte lite ljus, en lykta, kokshanddukar, svarta orngott,glas osv.
Sen nar vi betalat och skulle aka hem gick jag in en snabbis i ikeas "matbutik" som dom har, och fick syn pa julmust och skumtomtar osv. kunde inte halla mig sa jag kopte 2st flaskor julmust aven fast det ar lang tid kvar till jul, kopte aven kottbullar, nyponsoppa (som ar sjukt dyr), saltgurka, zoo godis jaa svenska godsaker som man bara kan kopa dar!

Tank att en fryst julskinka pa 1kg kostar 15euros !! men anda koper jag 2st varje ar dom ar valdigt uppskattade har hemma!

          


Kommentarer
Postat av: Mindy

Alltid skoj med Ikea..nu den 21 öppnar Ikea nytt i malmö & det ska bli skoj att gå på :)

2009-10-06 @ 12:09:11
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0