Drommar

Nu for tiden har jag verkligen svart att sova dels for att bebisen lever loppan inne i magen och att jag alltid har mardrommar varje natt inte kul ! Sen vaknar jag runt 5, halv sex pa mornarna ar vaken en halvtimma typ och somnar igen jag har inte den dar djupa somnen som jag brukade vilket leder till att jag ar seg hela dagarna!

Vet forfarande inte vad som doljer sig dar inne, men allt ar iaf bra med h*n vilket ar det viktigaste! Har inte kopt nat i bebisvagen annu, kanns som att det ar dags att borja lite smatt sa man inte ar ute i sista sekund sen. Vagnen koper jag nar jag vet om det ar flicka eller pojke :) for det blir antingen en gra med rosa detaljer eller gra med bla detaljer !
ar inne i vecka 23 nu..

Har inge vettigt att skriva har inte hant speciellt mycket kanske kommer en magbild snart om jag orkar ta en hehe, Martin ska kopa en vattenscooter denna vecka vilket jag tror han kommer ha riktigt kul med, jag far vanta att aka tills efter fodelsen!


ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0