rubrik

Imorse vacktes jag utav att mamma knackade pa dorren, vid halv nio!! ja som brukar sova minst till tio haha senaste tiden har jag blivit en somntuta! men det ar ju for att bebisen gillar att kora sina gympa pass pa natterna och inte later mig sova, dessutom vaknar jag varje gang jag ska vanda mig om.

Jag var nyss och hamtade Tinixara fran hennes skola eftersom hennes foraldrar jobbar och nu sitter hon och ritar fina teckningar!

Igar va jag och undervisade svenska for klassen som jag ar larare till, kanns som om jag har tappat lusten att vara larare det ar inte riktigt min stil, men jag ska forsoka kora tills jullovet (om jag orkar vill saga) sen har jag "mammaledigt" till hostterminen borjar igen!

har inte sa mycket att skriva ar lite uttrakad, ska fortsatta lasa bloggar..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så hemskt mkt :)

2009-09-23 @ 23:21:32
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0