trak helg

Helgen har varit ganska trakig vi  har inte gjort sa mycket pga. vadret det har regnat (duggat) bade fredag lordag och idag med uppehall sa klart men man kan ju inte hitta pa nagot :(
Det marks att hosten kommer nu!

Igar var martin helt installd pa att han skulle testa vattenscootern (vi kopte den i torsdags) han kunde inte testa den i fredags for regnet, igar var vadret likadant men han skulle ut i vattnet med den iaf. 1h 30min akte han (hans kompis och vanessa) runt pa den. Jag skulle testa men sen ville jag inte for vadret (sjalvklart vet jag att jag egentligen inte ska men kor man mega lugnt och "nara" hamnen sa ar det ingen fara eftersom det inte finns vagor dar)



Glomsk som jag ar glomde jag ta foto nar vanessa akte !

Pa kvallen akte vi hem till emelie och at god mat hemma hos dom. Bebisen sparkade pa hela tiden, jag tog emelies hand o la den pa min mage, hon sa att hon inte kande nat och jag sa att hon skulle vanta och just da sparka h*n till, emelie vart helt chockad o sa hogt jag kande sparken det va som ett hjartslag wow vad haftigt ! 

Nu ar maartin ivag med grabbarna o fiskar lite, far se om emelie kommer hit och haller mig sallskap tills dom ar tillbaka ! ska passa pa att stada lite nu..

hejsvejs!

 


Kommentarer
Postat av: Karin F

Är syrran tillbaka ? :)

2009-09-20 @ 21:21:26
Postat av: Jessica

Ja emelie kom tillbaka i borjan av juni hon har jobb nu sa hon ska stanna :D

2009-09-21 @ 12:17:47
URL: http://pessi.blogg.se/
Postat av: Karin F

ahaa :D vad kul!

2009-09-21 @ 20:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0