prinsessan pa arten..

Martin & jag har haft tva helt underbara natter, Amanda ocksa for den delen!
Hon har namligen sovit fran 22.00-23.00 till kl. 9.00-10.00 utan att vakna eller grata for att hon tappat nappen en endaste gang! jag hoppas det fortsatter sahar.
Fast egentligen kan jag ju inte klaga for sen hon var 1 manad har hon faktist sovit nastan hela natterna hon kanske vaknat 1-2ggr for att ata eller for att hon tappat nappen och det ar helt ok eftersom det finns andra mammor som maste ga upp stup i kvarten!

Nu har Amanda och jag precis gosat lite i sangen, jag sag att hon borjade bli trott nar hon satt dar och lekte med hennes leksaker sa jag tog in henne i rummet och la henne i varan sang efter 5min somnade hon!!

 har somnade lillan i mormors soffa!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej! Tack så mycket för att du svarade för jag kände mig helt lost i det där! Ska försöka göra samma sak jag med, tack! :D

2010-08-27 @ 12:38:14
URL: http://agressia.blogg.se/
Postat av: amanda - mamma till Neliah

hej!

gå in på www.buzzador.se och bli medlem och få chansen att testa gratis grejor till din bebis.

och där det står vem som bjudit in dig skriver du amandaida ;)

2010-09-01 @ 09:04:28
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0