17 december

Har precis stadat hela overvaningen och rengjort badrummet! Dessutom somnade Amanda for ca. 10 min sen sa nu tar jag mig en time-out (valdigt behovlig).
Martin akte ivag vid 15 tiden till en kompis for att spela playstation sa nu har jag lite egentid, det ar skont!

Igar tog vi en tripp till Ikea och med mig hem fick jag; kastruller, sparrar sa Amanda inte kan oppna lador, ploppar till eluttag sa inte Amandas fingrar aker in dar, kottbullar, brunsas, pepparkakor och julmust!
Sa igar kandes det lite juligt nar jag at pepparkakor och drack julmust det var efterlangtat! 
 
Snart har jag alla klappar fardiga fattas bara natt mera till Emelie och Rickard!

 

hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Birgermoa

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-12-01 @ 06:37:55
URL: http://birgermoa.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0