Tredje advent :)

Igar hade vi grillfest har hemma med lite vanner. Vi firade Martins fodelsedag (som egentligen ar imorgon den 13:e) Amanda skotte sig super som vanligt och somnade vid 23 tiden eftersom hon inte ville missa nat!
Jag vaknade till vid 4 tiden utav att martin kramade om mig :)
Av mig fick martin det nya Call of Duty spelet och ni kan ju gissa vad grabbarna gjorde i stort sett hela kvallen/natten haha!
Det vart massa med mat over sa vi ska antagligen till mamma idag eller om inte dom kommer hit :)

Idag till frukosten tande vi (notera Amanda & jag, martin sover!) det 3:e ljuset i "adventsljusstaken", myspys!

Har inte haft tid att fixa adventsljusstake sa man tar vad man har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0