vit jul ?

ohhh jag vill jag vill!
Far se vad mamma sager idag efter hennes jobb!

Vill beratta men det maste nog hallas hemligt! jag ar sa glad :D
Strax kommer Xenia och hamtar upp mig sa ska vi aka och shoppa lite! kanske hittar nan julklapp far se :)

Helgen har varit bra vi spendera den pa landet och man markte genast att det blivit lite kyligare fast iofs. sa blaser det valdigt mycket dar ocksa.

Amanda har valdigt svart att vara utan mig (stor separationsangest) dom sager ju att det brukar vara en fas i typ 9-10manaders alder tror jag nog men hon ska ju snart fylla 11 manader och grater nar hon inte ser/hor mig. Igar tillexempel sa var emelie har och det brukar aldrig vara nagra problem men igar ville hon verkligen inte hon borjade grata nar emelie tog henne och ville bara ha mamma mamma! Det ar valdigt jobbigt ibland for jag kan inte gora normala saker utan att hon blir orolig. hur lange kan detta paga?

Maste ga ifran datan nu for jag ser att lilla froken drar i julgranskulorna!! haha

Kommentarer
Postat av: birgitta larsson

med mormor ar det inga problem hon grater inget

puss min alskling

2010-12-07 @ 23:47:15
Postat av: KARIN

Hej mina hjärtan!



Vad jobbigt att hon är SÅÅ mammig. Det går nog över snart ska du se :) Träna lite smått att vara utan henne. Kanske vara i rummet i bredvid? Och se till så att hon vet att du är där!



Angående vår resa så blir den nog i februari istället.



Vit jul? snälla säg att du ska komma hit :D ?????



2010-12-08 @ 22:50:05
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0