3 januari 2010

jag och martin steg upp ur sangen for en liten stund sen, har inte varit en kanon natt precis, vaknade vid 5 och kunde inte somna om forrens 6.20 eller nat for att magen gjorde ont. Vilket betyder att ingen liten flicka har kommit annu, igar strok jag hennes sang klader som jag snart ska satta pa hennes sang :)

Hoppas alla hade en trevlig nyarsafton det hade iaf vi, en lugn en !!

vi hamtade ju vagnen haromdagen och jag ar saa nojd med den, den ar sa latt att kora ! Det blev en vinrod farg, jag ville ha svart men det skulle bli alldelles for varmt for henne inne i vagnen eftersom solen ligger pa hela tiden plus att den roda & vinroda bara kostade 350euros om jag ville ha annan farg skulle det ga pa runt 570euros.


hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-03 @ 14:23:21
Postat av: Hanna

Vad roligt för dig! Är du inte nervös för att föda? Kram

2010-01-03 @ 14:23:54
URL: http://nipso.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hola :)



Snart dags då, hur känns det?!



Vi hade en trevligt nyårsafton, hoppas du hade det så bra som du kunde och hoppas allt går bra med födelsen när det är dags!!



Kram!!

2010-01-05 @ 11:10:50
URL: http://telluslovesluna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0