barnmorskan

idag var jag hos barnmorskan allt sag bra ut och det var sista besoket for nasta vecka ar bf och om inte bebis tittar ut kommer dom antagligen satta igang mig for att hon ar "fullvuxen" pa mandag ska jag till sjukhuset for CTG kurva eller vad det heter och dom bestammer da hur forlossningen kommer bli/ske.

Kanns konstigt att veta att vi antagligen kommer ha varan lilla flicka med oss nasta vecka :D men det kanns himla bra ocksa for hon ar sa valkommen!!

Igar fick jag en stark vark men sen kom det inge mer, det gjorde ont men undra da hur ont forlossningsvarkarna gor (herregud !!)
Imorrn kommer de tre vise mannen, undrar vad man far utav dom! nu har jag kopt klart alla klapparna, skont!

 

vi hors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0