boring

Langtar tills martin kommer hem jag ar helt uttrakad!
Har inte sa mycket lust att gora nat heller men borde egentligen dammsuga lite eftersom lilla molly bet sonder en hel toarulle sa det ligger bitar med papper overallt.

Langtar tills imorrn da jag ska till sjukhuset for CTG och ultraljud igen :) far se vad dom sager, dom kanske tillochmed satter igang forlossningen, mamma ska iaf vara med mig :) och om det ar sa att dom satter igang processen sa kommer martin pa momangen, hehe!
Inatt hade jag lite ont i hofterna antar att de mjukar upp sig infor forlossningen, jag bara hoppas att jag slipper gora kejsarsnitt!! har verkar det som om dom gor snitt for lilla minsta motgang, bm sa att om jag inte har tillrackligt breda hofter sa snittar dom mig :O jag vart helt chockad!!

Dessutom vet jag inte ens vilken lakare/bm som ska vara med pa forlossningen for varje ultraljud har det varit olika personer och min bm sa att han ar aldrig med pa forlossningar, allt detta gor mig lite osaker eftersom det kommer vara personer dar som jag aldrig traffat och dom vet inget om mig, det enda dom vet ar vad alla skrivit in i journalen nar jag gjort ultra osv. far hoppas pa det basta !!

Jag uppdaterar imorrn efter sjukhuset :) (om jag far aka hem igen vill saga)

Kommentarer
Postat av: karin

Gumman då! vad jobbigt att de får dig att känns dig så osäker.. :/ hoppas verkligen att allt kommer gå bra! tänk på att de varit med på förlossningar massvis med gånger, vilka det nu är som kommer vara med! Och skulle de snitta så kommer det gå fint ska du se! men jag håller tummarna för att allt går till på ett naturligt och smidigt sätt! Bra att martin och din mamma är med dig, de kanske kan prata med läkarna under förlossningen om du inte är samtalsskick?



tänker på dig och prinsessan!



( ska öppna ett resesparkonto så att jag kan hälsa på er i höst! .. Men först ses vi i sommar :D )



tusen kramar <3

2010-01-14 @ 14:41:38
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0