lite tid kvar

Jaa ni nu har vi varit har i drygt 3 veckor och vi har 2 veckor kvar.
Jag, Amanda & Emelie aker hem den 29:e juli jag langtar faktist hem jag hor hemma pa lanzarote med Martin och rocky :) min alskade familj!

Vi har verkligen haft 3 toppen veckor det har bara regnat 2 ganger och det ar tur! Jag har haft en underbar tid med vanner & familj och jag hoppas vi hinner synas meeera nu innan vi aker!
for nasta gang vi kommer blir sommaren 2011 antar jag, det blir iaf nasta ar!

Kan inte lagga in nagra bilder eftersom kamerasladden ar kvar pa lanzarote, smart som man ar! haha
ska forsoka lana en..

Men har ar ett foto som Matilda tog haromdagen som jag tyckte blev jatte fint pa min alskade dotter!

Man ser de tva tanderna lite, sa sot!

Kommentarer
Postat av: Karin

Ni är så underbara! MÅSTE absolut ses massa mer innan ni åker hem!



<3<3<3

2010-07-17 @ 18:17:26
URL: http://keyeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0