VARMT!

usch det ar verkligen sommar hetta nu! alldeles for varmt typ vid 10 pa morgonen har vi 30-35 grader och man kan inte gora nat! Vi har varit hemma hos mamma varje dag denna vecka for det ar svalare dar och plus att hon har pool :) da kan man ga o svalka av sig lite da och da! Plus att jag maste battra pa brannan en aning jag ar vitare an vitast! Har ju inte direkt haft tid att ga till stranden och dessutom ar Amanda jatte mammig och da ar det lite svart for hon grater hela tiden nar hon inte ser/hor mig pa ett tag!

Har fortfarande inte fatt de bra bilderna fran dopet men har kommer nagra!



Kommentarer
Postat av: ellen

Jag såg lite dop bilder på facebook, ni ser ut att haft det kanon. Men vilken värme, shiit! hur fixar Amanda det? Blir hon tröttare eller grinigare? Kram

2010-06-07 @ 10:26:03
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Mikasilje

Nice site, regards from the netherlands!

2011-02-22 @ 12:35:04
URL: http://mikasilje.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0