akuten

Igar va jag hemma hos mamma nastan hela dagen jag akte dit vid 11 tiden pa morgonen.
Amanda var som normal tills klockan blev ungefar 13.30 da borjade hon grata och skrika utan att sluta, tills hon somnade av utmattning och sadar holl det pa till kl.18 da vi bestamde oss for att aka till akuten. Vi testade med allt mojligt men inget lugnade henne. Val inne pa akuten gav dom henne nan medicin eftersom de antog de var gaser och efter nan timma var hon lugn dom gjorde kiss prov ifall hon hade nan infektion men allt sag bra ut, dom sa att det var magont/gaser. Men sadar har hon aldrig blivit hon bara skrek och skrek utan stopp sen somnade hon ett tag och sen var det igang igen. Stackars min lilla flicka!
Men nu ar allt bra:)

I fredags fick hon 2 sprutor (en pa varje lar) pa 2manaderskontrollen och barnmorskan sa att jag skulle oka maten till 150ml, det kan ocksa vara orsaken till att hon hade sa ont i magen.

Hon vager nu 5460g och ar 57cm lang

Jag kopte en present till henne pa hennes 2 manadersdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0