Hair

Glomde saga att igar var Emelie och jag ivag och fargade/slingade haret.
En pa emelies jobb har en syster som studerar till frisor. Vi gick till frisorskolan och var provdockor haha men det vart sjukt bra! som om man gatt till en frisorsalong, fast helt gratis!
Jag gjorde blonda slingor i hela haret eftersom det blivit morkare efter graviditeten. Emelie fargade hela haret brunt och jag kan saga att jag vart mer an sugen att farga mitt likadant, det vart sa snyggt och det passar verkligen henne! Jag tror nog jag ar for feg for en san stor forandring, haha!
Maste ta kort pa henne sa ni far se :)

Nu har vi precis kommit hem fran mamma. Forst undervisade jag i svenska medans martin & amanda var hemma hos mamma sen hamtade martin upp mig och vi akte tillbaka till mamma for kvallsmat :) trevlans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0