helgen..

Fredag gjorde vi inte sa mycket, vanessa sov hos oss!
Lordag var vi hemma hela dagen sen pa kvallen gick jag ut o festa med Martins syster & kusiner. Vi hade en valdigt rolig kvall! Martin var med grabbarna sen vid 5 tiden motte jag upp han utanfor klubbarna och vi va dar ett tag sen akte jag hem med en av martins kusiner vid 6 tiden var jag hemma! Martin kom hem strax efter 7.
Amanda sov hos mormor och hon hade skott sig jatte bra och saknade tydligen inte mamma & pappa.
Vi akte hem till mamma pa eftermiddagen for att ata och hamta lillan!
Kandes konstigt att komma hem och inte behova gora nagot utan bara lagga sig i sangen! ingen valling att gora ingen napp som aker ur hennes mun inge skrik, det kandes konstigt!
Men det var skont att skaka av sig lite ;)
ska se om jag kan lagga upp nagra bilder..

Idag ar det yessicas fodelsedag! 28ar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0